sábado, 14 de diciembre de 2013

NOVA PARTICIPACIÓ AL MÀSTER DE LA FUB, EXPLICANT EL QUE MÉS M'AGRADA EL TRACTAMENT DE L'ESPATLLA

Un any més, novament estic molt content d'haver pogut tenir l'oportunitat de participar com a docent al Màster en Terapia Manual de la FUB Universitat, exposant la meva pràctica diària i explicant el que més m'agrada i m'apassiona que és l'espatlla.

Espero haver respòs a les expectatives que s'havia marcat el grup, la veritat és que ha estat un grup genial i motivadíssim fins el darrer instant. Desitjo haver-vos transmés coneixements que us siguin d'utilitat i encoratjar-vos l'esperit de progresar i de ser millors fisioterapeutes dia a dia.

Aprofito aquestes quatre ratlles per felicitar-vos, agrair-vos la vostra actitud, participació i per desitjar-vos molta sort!



No hay comentarios:

Publicar un comentario